روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

قدر

سلام

روزهای سخت می گذردن! می دونم!

فقط یه کم سختن!

التماس دعا!





من خدا رو خیلی دوست دارم. فقط یه کم دلخورم همین! کاش نازم رو بخره! کاش یه جوری از دل همه مون در بیاره!

کاش...!

کاش خدا یال ا رو از بازمونده های این حادثه راحت کنه! کاش!

نظرات 3 + ارسال نظر
پژمان یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 08:24 ق.ظ http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
خیلی متاسف شدم و برای اون مرحومین از خداوند متعال آمرزش میطلبم. ان شالله که خداوند به بازماندگانشون صبر بر این مصیبت عطا بفرماید.
برای بنده جای بسیار خوشحالی و شکر گذاری خداوند منان هست که دوست بزرگواری همچون شما بنده رو از دعای خیرش بی نصیب نگذاشته.
خداوند رو به ذات نازنینش قسم میدم که نظر خیرش رو از شما و خانواده محترمتون برنگردونه
دست هاتون همیشه پر از دعا

ممنون دوست عزیز!
خدا سایه عزیزاتون رو بر سرتون مستدام بداره!

محمد چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 06:49 ق.ظ

خداوند مهربونمون میفرماید: اگر آنهائی که به من پشت کرده اند می دانستند که من چه اندازه انتظار دیدن آنها را می کِشم و چه مقدار مشتاق توبه و بازگشت آنها هستم هر آینه از شدت شور و شوق نسبت به من جان می دادند و تمام بند بند اعضایشان به خاطر عشق به من از هم جدا می شد.

ممنونم خیلی ممنونم.

نیلوفر چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 06:15 ق.ظ http://nilooooofar.mihanblog.com/

آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.
31518

بسیار ممنونم دوست عزیز.
انشاله که شما هم مشمول دعای خیر حضرت علی باشید در این شب ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد