روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

این منم ها!


سلام

از دنیای پر از بشور و بساب سلام می کنم.

شماها خوبید.

خوش باشید همیشه.

این پست فقط به دلیل این ویدیوی زیباست .

خواستم شما هم ببینید.

ذهن من گاهی همینطور پر از معجزه می شه.

مثل همین دختر پر می شم از هر نگاهی به دنیا که خودم می خوام. اونوقت حتی یه جفت جوراب ارغوانی سرمه ای هم می تونه  من رو ساعت ها شاداب کنه. یا  یه گل سر، و یا چند خط رنگی با پاستل روی یه کاغذ. می تونم هر بار که نگاش کنم از ذوق لبخند بزنم.

می تونم وقتی راه می رم به همه نگاه کنم و عشق کنم و حس کنم چقدر همه زیبان و چقدر دوست داشتنی.

 و گاهی مثل این دخترک با همه وجود بدی ها و بدها از دید من حذف می شن. می تونم نبینمشون و با لذت به منظره های که پیش روم بوده نگاه کنم و با خوشحالی ببینم که از اول هم اونجا نبودند.

خوشحالم که این حس رو که گاهی دچارش می شم رو یکی به این زیبایی به تصویر کشیده.

و باز هم من اون زیبایی که خودم خواستم از این ویدئو دیدم



http://20ist.com/archives/44540


نظرات 2 + ارسال نظر
ملکه پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 04:47 ب.ظ http://ghasrekuchakema.blogfa.com/

ممنونم بابت معرفی این فیلم زیبا، عالی بود

سلام
خوشحالم دوست داشتی

محسن پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 04:17 ب.ظ http://mohseenkhodabandeh.blogsky.com/

♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
سلام خیلی عالی وبلاگت
به منم سر بزن ممنون میشم

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد