روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

التماس برای نمره (2)

سلام

یادتون می یاد اون التماس برای نمره ای که قبلا نوشته بودم.

خب ! اون یه کم معقول بود. یارو رفته درس خونده ، ولی سر جلسه امتحان به هر دلیلی نتونسته خوب بنویسه و احتمال افتادن می ده.

ولی این یکی دیگه نوبره!

هنوز امتحان اشون رو ندادن

http://s4.picofile.com/file/8162543126/IMAG0596.jpg


فکر کنم خواسته ببینه کلا خودش رو به زحمت درس خوندن بندازه یا نه؟

اینم یکی از معایب تدریس در مقاطع بالاست

نظرات 4 + ارسال نظر
پژمان یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 07:40 ب.ظ http://chashmanman.mihanblog.com/

زمان ما می ترسیدیم به استادمون سلام کنیم. حالا ببین اینا چقدر پررو شدن اس میدن نمره می خوان. والله به خدا

سلام
اشکال نداره! حرص نخورید ! کبود شدید!
بدی اش اینه که امتحان ندادن هنوز رفته پیش واز

Birsan شنبه 20 دی 1393 ساعت 02:26 ق.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

خوبه دیگه موجبات شادی ما رو فراهم میکنن

والا

ازبعثـت اوجـهان جــوان شـد
گیتی چوبهشت جاودان شد
ایـن عـیدبـه اهـل دین مبارک
بـــرجمـله مسلمیـن مبـــارک
عید مبارک[گل]

kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان)

kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن)

kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهرکرمانشـاه)

نهالم جمعه 19 دی 1393 ساعت 07:35 ب.ظ

هیوا تو استاد بودی من خبر نداشتم؟!!!

اجازه استاد؟ میشه یکم خوب تصحیح کنید؟!

سلام
من که نه! شوهرم.
اون یکی التماس برا نمره رو نخوندی؟ بخونش!
من فقط حل تمرین می رم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد