روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

روز دانشجو مبارک!

سلام

 طوری نیست! نگران نشید! همون 16 آذر روز دانشجو است.

خب ما دیر رسیدیم دیگه!

نه یعنی دیر هم نرسیدیم ها! اونقدر دیروز  و پریروز در استرس بودیم که حال وبلاگ نویسی نداشتیم.

چرا؟

دقیقا به این دلیل:" اگه استاد. راهنمام به من اس تبریک روز دانشجو بده، چه خاکی تو سرم کنم."

می دونید؟ دلم نمی یاد، یاد ملانصرالدین به فراموشی سپرده بشه، اینه که جا پای جای اون گذاشتم.

دقیقا اوایل شهریور که برای کارم رفته بودم دانشگاه یکی از استادا تو سالن دید منو و گفت:" سلام ! خیر مقدم! نمی دونید چقدر خوشحالمون می کنید که هر از چند گاهی اینجا هم تشریف می یارید."

با خاک یکسان شدم. گفتم " پوز تو یکیو می زنم، حالا ببین! هر روز که می خوام بیام (ارواح عمه ام). می یام پیش تو حضور می زنم و این متلکت رو می کوبم تو سرت."

الان دقیقا سه ماه و 12 روز از اون روز می گذره. کلاس می رم ولی دعا می کنم که استاد خودم منو نبینه. 

الان ربط منو و ملا نصرالدین رو فهمیدید؟

همه کار می کنم ، الا کارهای واجبم رو. بعد هم عین بید می لرزم و شب ها دعا می خونم تا فردا هم استادم یاد من نیوفته و اگرم افتاد تو گروه زبر آبم رو نزنه

می شه برام دعا کنید؟


پ. ن: وای به حال کسی که بگه ، "جای التماس دعا یه تکون بخور خو!" الهی زگیل در بیاره. خوب نمی رم تو مودش.


نظرات 3 + ارسال نظر
kian سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 11:53 ق.ظ http://kianeparse.blogfa.com

سلام دوست عزیز متشکرم که به بلاگم سر زدی .
من 4 ساله که ازدواج کردم و وبم رو فقط خودم آپ میکنم.همسرم هنرمنده و مشغول طراحی و نقاشیه .اما بعد از آپ شدن بهم ایده میده برای مطالب بعدی.
در لرستان ازدواج راحت تر از شهر های بزرگه.امیدوارم همه ی جوونا خوش بخت بشن ...آمین

سلام
خوشبخت باشید.
کاش همه جا اینطوری بشه. واقعا تاسف بر انگیزه که قشنگ ترین لحظه های جوانی که باید پر از لذت و آرامش طی بشه، واسه جوونهای ما تبدیل شده به پیست برای دویدن و نرسیدن.
تازه می خوان وقتی 35 سالشون شد ازدواج کنن و بچه دار بشن.
با آرزوی روزی که به ازدواج به عنوان یک نیاز مهم توجه بشه.

Birsan جمعه 21 آذر 1393 ساعت 09:19 ب.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

مُلاهیواجان روز دانشجو رو بهتون تبریک میگم فراواااان

دلم برای اون با جدیت و شور درس خوندن ها تنگ شده.
اگه استادم تبریک می گفت ، مطمئنم که به فحش برداشت می کردمش.

پژمان چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 09:46 ق.ظ http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com

روزی استادی به شاگرد خویش فرمود. ولی شاگر نفرمود. این حکایت شماست . وقتی می خوان یه کوه رو جا به جا کنن هیچ وسیله ای وجود نداره که یکدفعه این کار رو انجام بده. باید خورد خورد سنگها رو جدا کنن و انتقال بدن . البته یه زلزله خیلی بزرگ هم میتونه این کار رو انجام بده. حالا شما دلت می خواد استاده مثل زلزله بلزونت؟ نه که نمی خوای. پس پا شو از یه گوشه کار شروع کن. از هر جاش که راحت تره هم شروع کن. مثل شنا کردن بپر وسط آب و نگران غرق شدن هم نباش. الحمد لله سنی ازت گذشته این چیز ها رو که یه جوون کم سن و سال مثل من نباید بهت بگه. ما که دعا می کنیم ولی باور کن اگه برات زجه هم بزنیم پایان نامه رو حاضر آماده نمیارن در خونت.





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد