روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

عدد شانس

تا حالا شده که یه عددی رو مثل عدد شانستون بدونید؟

عدد های 8 و 13 عدد های شانس منند . از دیدنشون هیجان زده می شم و اکثرا هم وقتی این عدد ها هستند یه آرامشی دارم از اینکه کار خوب انجام می شه.

یادمه که شماره دانش آموزی ام به 8 ختم می شد. سال ورود به دانشگاهم همینطور و در شماره دانشجویی ام هم عدد 13 بود. شماره دانشجویی ارشدم آخرش 13 بود و آخر شماره همسرم هم 8 بود .

نمره آزمون د. کت. ری ام هم 8888 بود که وقتی دیدم چشم هام پر از اشک شد. وپلاک خونه مون هم 13 است.

کلا من این عدد ها رو خلیی دوست دارم.

الان یه پیام داشتم از خانم عزادار پست قبلی ام که ازم خواسته تو ختم قرآن برای همسرش یه جز از قرآن رو تا جمعه بخونم.

جز 13.

مطمئنم برام پر از برکت خواهد بود.

شما هم به عدد های زندگیتون توجه می کنید؟

نظرات 7 + ارسال نظر
خورشید شنبه 24 آبان 1393 ساعت 07:17 ب.ظ

ادامه نیست.
جدی تر شده و وخیم تر
هست فقط یه مدت نمینویسم

الان دیدم
جدی تر و وخیم تر؟
چی شدی؟ نگرانت شدم

Birsan چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 10:56 ب.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

نمیدونم! خیلی بهش فکر نکردم ولی یه بار یه جایی خوندنم که از روی بعضی مشخصات مثلا تاریخ تولد و چند تا سوال و ... عدهای شانس افراد رو مشخص میکرد منم از رو کنجکاوی بهشون جواب دادم ولی والا دقیق یادم نیست فکر کنم 1 و 5 بود!! کلا به عدد شانس و اینا اعتقادی ندارم.و بنظرم همه ی عددها خوبن و هیچکدومشون نحس نیستن اما بستگی داره کجا بکار برن مثلا صفر عدد خوبیه مخصوصا روی اسکناس ها ولی به تنهایی و بلاخص توی امتحان منفورترین عددهاست
اما به تلقین و قانون جذب تا حدی اعتقاد دارم.

آره منم منظورم از اعتقاد ، یه جورایی قوت قلبه که فکر می کنم به همون بحث تلقین بر می گرده. اگه این عددها رو ببینم خوشحال می شم، ولی اگه نباشن اصلا حتی فکرم هم طرفشون نمی ره. فقط با دیدنشون هیجان ده و امیدوار می شم. اما عدد نحسی ندارم .
ما جشن ازدواج دانشجویی جایزه بردیم. من تاریخ اون روز رو هرگز فراموش نمی کنم چون شماره ما 1026 بود ، و انروز 26 دی ماه بود.این اعداد ربطی به اعداد شانس من ندارن ، ولی برای من معجزه داشتند.

خورشید چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 09:47 ق.ظ

هر دو

انشاله زودتر خوب بشی عزیزم. حتما خوب می شی! ادامه همون سردردهاته؟
راستی وبت دوباره کجا رفت؟

ربولی حسن کور سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 10:22 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اولین نفری هستین که میبینم 13 رو دوست داره
گرچه من خودم اصلا به نحوست اعداد و اشیاء اعتقاد ندارم

سلام
من یه بابایی دارم که یه موقع هایی یه حرف هایی می زنه من رو تو فکر می بره.(خدا حفظش کنه).
یه بار تو یه جمع داداشای یه دختری به خاطر اینکه 13 به دنیا اومده، داشتن دست می انداختنش و اونم خیلی حرص می خورد. بابام طرف بزرگتر ها بود ولی شنید. رو کرد به اونا و گفت" تولد حضرت علی روز 13 رجبه و یارای امام زمان 313 تان، روز سیزده فروردین رو از خوش یمنی مردم ایران باستان جشن طبیعت می گرفتن و حتی اوناهم این عدد رو ذوست داشتن (و با لحنی عاقل اندر سفیه به اون دو تا پسر گفتند) شما بچه شیعه ها دیگه به این مزخرفات دامن نزنید! اینا کار سنی هاست"
خلاصه که اونا با خاک یکسان شدن و اون دختر کوچولو خوشحال شد و ما به فکر فرو رفتیم.
یه همچین بابای جوون ضایع کنی داریم، ولی نمی دونم چرا همه شون هم اینقدر دوسش دارن و تا می بیننش گل از گلشون می شکفه.

پژمان دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 03:25 ب.ظ http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com

سلام تا حالا بهش فکر نکرده بودم. الان که فکر میکنم میبینم اصلا از اعداد خوشم نمیاد

بله.. بسیار ممنون!
اعداد خیلی هم خوبن.
شکلک ها رو پسرم گذاشته.

خورشید دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 12:04 ب.ظ

خوب نیستم
اصلا خوب نیستم
یه دنیا شرمندگی بهت بدهکارم هیوا

روحی یا جسمی؟
دشمنت شرمنده!
امیدوارم هر چی که هست خوب بشی زودتر.

خورشید دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 09:19 ق.ظ

چقدر پست نخونده دارم نو وبلاگت

سلام دختر جووون
کجایی تو!
خوبی؟
می دونی آدم نگران دوستاش می شه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد