روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

همسر عزیز

یک روزهایی همش خودت را دوست داری. همش برای خودت چیز های خوب می خواهی. همش دوست داری بخوری. دلم دمنوش خواست. نسکافه، سیب زمینی سرخ کرده، پارک رفتن و خیلی هاش را هم بر آورده کردم. ناهار کباب دیگی پختم و با دختر عموم خوردیم و خوش گذشت. وهمش هم می گفتم کاش شیرینی داشتیم. به شدت هوس خوردن شیرینی فنجانی با چای دارچین کنار همسر و در حال دیدن یک فیلم زیبا کرده بودم.  

چهارشنبه از آن روزها بود. نمی دونم تجربه اش را دارید یا نه؟ 

اما برعکس همیشه به همسر زنگ نزدم. 

همسر طبق معمول به خاطر جلسه دیر آمدند خانه، و بر عکس من از ظهر همش دلم برایش تنگ می شد.   

وقتی غروب در را برای همسر گشودم از دیدن جعبه شیرینی در دستش کلی خوشحال شدم و دست دیگرش هم یک جعبه بود. یک ماگ خوشگل برایم خریده بود.  

یک ماگ برای خوردن دمنوش با شیرینی فنجانی.  

(همسرم شیرینی دانمارکی دوست دارد و اکثرا من هم شیرینی تر دوست دارم و جعبه شیرینی ما همیشه از این دو نوع است) 

اون شیرینی ها با نسکافه کنار همسر بسیار لذت بخش بود.  

همسر می خندید و می گفت: " واقعا اینقدر خوشحال شدی؟ 

می شه کادوی سالگرد ازدواجمون هم برات ماگ و شیرینی بخرم؟ 

دیگه ما هم تقیه کردیم تا فکر نکند مناسبت های بزرگ را هم می تواند من شکمو را با شیرینی گول بزند

نظرات 4 + ارسال نظر
Birsan دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 12:54 ق.ظ http://birsan-21.blogfa.com/


چه بامزه.
ماگتم مبااارکـه

مرسی!

خورشید یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 06:09 ب.ظ http://7070.blogfa.com/

کاهوی ریز خرد شده هستن

چقدر ریز خرد شده! مثل خلال پسته هستند.

ربولی حسن کور شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 04:21 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
قدر همسرتونو بدونین

سلام و
ممنون .
قدرشو می دونم .امیدوارم اونم به خاطر داشتن من همیشه خدا رو شکر کنه. البته من تقریبا همیشه دارم این نکته رو بهش خاطر نشان می کنم.

خورشید شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 02:24 ب.ظ http://7070.blogfa.com/

به اینها میگن تلپاتی های عاشقانه

دقیقا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد