روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

تولدم مبارک

سلام . 

فهمیدم که هنوز هم توانایی بدون نت زندگی کردن رو دارم. این اولین دستاورد زندگی در سی و چهارمین سال زندگی ام بود. 

سی و سه تمام.  

دهم مرداد امسال قرار بود به خودم یه هدیه خوب بدم. هنوز انتخاب نکردم. تا هفته دیگه هم به خودم مهلت می دم. 

هنوز برنگشتم. 

تولدم مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
Birsan دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 01:18 ق.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

تبـــریـــک عرض میکنم.ایشالا تولد 120 سالگیتون
ببخشید من دیر رسیدم

خواهش می کنم. خودمم دیر رسیدم. اشکال نداره.

خورشید شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 03:29 ب.ظ

پست جدید لطفا

چشم.
ناقلا تند تند پست می ذاری به گردت نمی رسیم خو!

خورشید پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 01:32 ب.ظ

از من معتاد اگه می پرسی فقط میگم کتاب کتاب جانم کتاب

کتاب؟
الان که اینو خوندم، یادم اومد که دوران عقد به همسرم گفته بودم که بهترین هدیده ای که می تونه به من بده کتابه. یادش به خیر! البته غیر از یه رباعیات خیام نفیس، بقیه هدیه هاش چیزیه که خیلی دوست دارم. مدیونید اگه فکر کنید منظورم طلاست.

خورشید سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 09:50 ق.ظ

تولدمون مبارک

من هنوز دنبال یه کادو برای خودم هستم ها!
امروز برگشتم.
تولدمون خیلی مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد