روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

سوسک ترسونی

سلام 

لازم نیست این سوال رو بپرسم که " آیا از سوسک می ترسید؟" جواب از نظر من آری است. حالا شما هر چی می خواهید جواب بدید!  

مرد های خونواده ما یک عادت زشت و قبیح و بد و .... دارن، که اونم ترسوندن با سوسک مرده است. دختر خونه که بودم داداش بزرگم که متولد 57 است، هر وقت سوسک می کشت تا وقتی جیغ منو تا عرش نمی رسوند سوسک رو که گاها در حال دست و پا زدن هم بود به من نزدیک می کرد و تا زمانی که فریاد مامانم مبنی بر اینکه" نکنید ! نکنید! دیوونه ام کردید!" بلند نمی شد، بیخیال نمی شد. و این قصه خونه عمو و دایی هم وجود داشت. 

وقتی ازدواج کردم به همسرم گفتم که خیلی از سوسک می ترسم. دیده بودم که همسایه ها گفته بودن سوسک دیدن. من هم خیلی ترسیده بودم. یه شب تو اتاق درس می خوندم که همسرم سرش رو آورد تو یه لبخند زد و گفت "ببندم درو؟" با تعجب گفتم باشه. چند لحظه بعد صدای تق تق کوبیدن بر زمین و کشیده شدن مبل ها رو شنیدم. با وحشت در اتاق رو باز کردم که دیدم همسر مهربانم یک عدد سوسک گنده را روی یک دمپایی به بیرون عودت می دهند. سریع دمپایی رو گرفت پشت سرش و گفت برو تو اتاق! با چشم های از حدقه در اومده گفتم " سوسکه؟" اون گفت: " چرا اومدی بیرون؟"حتی نگذاشت من ببینم. و این اتفاق تو این نه سال که تقریبا سالی یه سوسک کشتیم. همچنان ادامه داره! 

قربونش برم من!

نظرات 6 + ارسال نظر
مهران یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 08:51 ب.ظ

چرا میگن "دختر خونه"؟چرا نمیگن دختر کوچه؟مثلا دختر بازار
یه چیز دیگه چرا داداش من از سوسک نمیترسه ؟هیچ حربه ای برای ترسوندنش ندارم

خب دختر خونه دیگه! چون تا وقتی عروس نشده، همه عشق و فکر و ذکرش خونه و مامان و بابا و خواهر برادرا هستن نه کوچه و بازار. وقتی عروس شد هم می شه خانوم خونه، وای... بازم همه فکر و ذکرش شوهر و بچه و خونه و مامان و بابا و خواهر برادرا هستن،
تا حالا فکر نکرده بودم ، بیچاره ما دخترا و خانوم های خونه!
نفرمایید! من که باور نمی کنم که آقایون نتونن حربه واسه ازار کسی پیدا کنن! همیشه یه چیزی در چنته دارن.

مونا چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 07:06 ب.ظ donyayeshisheie.blogfa.comhttp://

سلام عزیزم
ممنونم از نکته بینیت و ممنون که گفتی.تصحیح شد
منم از وبت خوشم اومد ولینکت کردم
منتظر حضور دوبارت هستم
یا حق

سلام عزیزم لطف داری!
ممنون

خانم دکتر چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 10:47 ق.ظ

دم شوهرتون گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم ک اینقد هواتو داره..از چن خط اول پست اینجور برداشت کرده بودم ک ایشون هم شما رو ترسوندن

سلام آره به خصوص برا من که همیشه هر کس سوسکی بکشه اولین فکرم اینه که می خواد منو باهاش بترسونه!

دختر مردادی چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 10:44 ق.ظ http://doctor1400.blogfa.com

Aziiiiiiiizam merc k behem sar zadiiiiiiii.....che pesare nazi dari mashalaaaa.

خواهش می کنم. نازی از خودتونه!
مرسی از شما دختر مردادی

خورشید چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 02:40 ق.ظ

من تا هفته اول ماه بعد با اجازه فقط خاموش میخونمتون
ببخشید سرم خیلی خیلی شلوغه و هنوز تا این وقت شب کارهام تموم نشده
گفتم بگم که دلخور نشی از نبودنم

خوبه ! کار بهتر از بیکاریه! همیشه سلامت و توانمند انشاله!

نادم سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 06:19 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

” عشق “
در مرد ها حسی هست که اسمشو میذارن ” غیرت “


و به همون حس در خانم ها میگن “حسادت “

اما ...

من به هردوشون میگم ” عشق “

تا عاشق نباشی

نه غیرتی میشی نه حسود !

بله کاملا درسته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد