روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

التماس برای نمره

سلام

تا حالا واسه نمره، پای برگه امتحانی، برای استاد التماس دعا گفتید؟

همسرم مقطع ارشد تدریس می کند. داشت برگه ها رو تصحیح می کرد که دیدم خندید و به من نگاه کرد. گفتم چیه؟ گفت اینو بخون!

خانمی زیر برگه اش نوشته بود که " تو رو خدا برگه من را با دست باز تصحیح کنید . من این روزها چون درگیر کارهای طلاقم هستم روحیه بدی دارم".

به همسرم گفتم حالا چه کار می کنی؟

برگه رو انداخت رو برگه های تصحیح شده و گفت " جای شکرش باقیه که آخر برگه نوشته و من تصحیح کرده بودم . دیگه هم تغییر نمی دم."

منم که فمنیست! شروع کردم به سخنرانی که " یعنی چی ؟ گناه داره! اگه بد نوشته به خاطر یکی از جنس تو بوده! یالا باید برگه اش رو دوباره تصحیح کنی!"

همسرم هم خندید و گفت خودت ببین چی نوشته!

هیچی دیگه خانمی که شما باشی! من هر سوالی که می خوندم می گفتم اینو ببین! این که جوابش یه نیم نمره دیگه جا داره ی! حداقل یه بیست و پنج صدم بده و..."

که بعضی جا ها همسرمان با چشم غره، بیست و پنج صدم اضافه می کرد و بعضی جاها هم می گفت :" ا... ! بذار ببینم! این که باید کم هم بشود."

خلاصه جمع زدیم و شد 16.

همسرمان که شنید کلی شاکی شد که چقدر نمره دادی بهش! و ما گفتیم 1.5 نمره

و همسر حرصی بود که این که نمره قبولی رو می گرفته . نباید به برگه اش دست می زدی!

چند روز بعد همسرمان گفتند که آن خانم زنگ زده و گفته که " من که 16 شدم، می شه لطفا 1 نمره بدهید نمره ام 17 بشه؟! تو کارنامم نمره بالای 17 ندارم". همسرم هم گفت دفعه آخری بود که تو برگه ها دخالت کردی! .

آخه راست میگه! میگه وقتی بی سواد از من نمره بگیرن و برن بالا، هم برای من بده هم برا خودشون. و اینکه بلاخره یه جا متوقف می شن! 

همسرم تو اون امتحان به همه یه نمره به نمره پروژه شون اضافه کرد.  

نظرات 3 + ارسال نظر
خودم شنبه 17 آبان 1393 ساعت 02:28 ب.ظ http://talkhoshirin2020.blogfa.com

جفت همین نامه ها به خاهر منم مینویسن،اماخاهرم اهمیت نمیده،میگه دروغکی مینویسن اینارو
من تازه آشناشدم باوبتون دارم همشو میخونم،ممکنه وسطا براتون کامنت بذارم،میدونم وقتشون گذشته

خواهش می کنم .

خورشید شنبه 14 تیر 1393 ساعت 06:46 ب.ظ http://khorshid92129.blogfa.com/

خدا از ین خانوما برای همه استادا قسمت کنه
دانشجو ها هم به یه نمره ای برسن

فکر کنم دیگه هیچی برام نگه!

منم دیگه شنبه 14 تیر 1393 ساعت 05:24 ب.ظ

وااااااااااااااااای من عااااااااشق این نوع التماسام بعضیاشون واقعا بامزه هستن

خودمم یکی از اینا پایین یکی از برگه هام نوشتم، سال اول دانشگاه. تیکه برنامه هایی که نوشته بودم رو گذاشتم و به استاد گفتم" خودتون هم حتما میبینید که من فقط یه کم همه چیز رو قاطی کردم. وگرنه خوندم. ممنون می شم اگه به جواب درست که این بین هست نمره بدهید."
نمره قبولی گرفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد