روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

غر غر

 

چقدر برای ماه رمضون هیجان داشتم. ولی با این سرما خوردگی بد، حس هیچ کاری رو ندارم. من اصولا سحر ، سحری رو می پزم . چون به غذای تازه خوردن به شدت اعتقاد دارم. خلاصه که سرماخوردگی و سرفه های وحشتناک باعث شد، دیشب دیر از خواب برخیزیم. می خواستم کباب دیگی بپزم با برنج زعفرونی و سالاد شیرازی(وای گرسنه شدم) ولی به جای همه اینا، نیمرو خوردیم ، با سالاد شیرازی. 

امشب هم باید برویم برای پنی سیلین. از الان داره دردم میاد. خدا نصیب نکنه! سرفه که می کنم، ریه ام رو به صورت محفظه ای خالی با دیوارهایی که می سوزند، کاملا حس می کنم.   

دعای هر روزه: 

خدایا سلامتی و امنیت و آرامش که می خواهم ،این به کنار. ولی قربون خدایی کردنت، این روزمرگی ها چی ان؟ آدم خفه می شه خب. یه بار کمک کن ما کارمون رو اون طور که در نظر داریم انجام بدیم! قرانت غلط نمی شه قول می دم!

جام جهانی هم تموم نمی شه ما شوهرمون رو ببینیم دو دیقه! از فوتبال می ریم والیبال ، از والیبال ، می ریم فوتبال. یه قند پهلو هم دیشب اومدیم ببینیم، پسر و همسر ظلم کردن بهمان و هی زدند والیبال.

نظرات 2 + ارسال نظر
Birsan سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 02:58 ب.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

این چه کاریه آخه!مامان منم سحر بیدار میشه سحری درست میکنه میگه میخوام غذای تازه بخورین.میگم مامان جون چند ساعت قبل هم درست کنی بازم تازه ست، اگه بخاطر ما هست ما نمیخواییم خودتو اذیت کنی ولی بازم کار خودشو میکنه!
والیبال که خیلی خوبه کلی کیف کریم.
منم اگه فرصت کنم قندپهلو میبینم تکرارشو صبح ها حول و حوش ساعت 11 میده.

من دختر خونه هم که بودم ، زمان دانشجویی یه سحر هایی رو خودم بیدار می موندم و سحری می پختم. هر چند که مامان نازم هر چند دقیقه یک بار می اومد و می گفت :" تو دیگه برو بخواب من بقیه اش و درست می کنم."
ما هم به مامانم می گفتیم ولی الان که خودم خانم خونه شدم از این که همسرم سحر غذا رو با لذت می خوره و اشتهاش با دیدن غذای تازه باز می شه کیف می کنم.

خورشید دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 07:01 ب.ظ http://khorshid92129.blogfa.com/

سلام
خدا بد نده
جوشونده بخورید
اویشن که معجزه میکنه

ویروسش خیلی زرنگه! آویشن رو هم دور زده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد