روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

به همسرم!

بازم پاک کردمشون.  

فقط بدون که اینجا از دیشب تا حالا 5 بار با حرف های من در ورژن های مختلف پر شد و پاک شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 10:25 ق.ظ http://tooska1392.blogfa.com/

من تو را به غزلی تشبیه می کنم که برای درکش

نیاز به دانستن آرایه ها نیست

غزلی که شاعرش خودمم

و فلسفه اش با قلب و روحم عجین شده است

ممنون چقدر زیبا بود.
خوش اومدید.

Birsan جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 01:30 ق.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

خب اکثر خانم ها دل رحم هستن.از طرفی هم دیگه توو اون شرایط که نمیشه همسر رو تنها گذاشت.
حتما میدونن که چقدر خانم مهربون و باگذشتی دارن.
ایشالا که هر چه زودتر حالشون خوب بشه.


راستی چرا با هم نمینویسید؟؟!

سلام.
ممنون.
امیدوارم!
چون من و ایشون خیلی هابی هامون شبیه هم نیست. مثلا دیدم گاهی که پای کامپیوتر نشسته، وب منو باز می کنه و می خونه و گاهی لبخند می زنه و اگه ببینه نگاش می کنم ، با خنده می گه " نصف این وقت رو بذار رو مقاله ها و تزت تا زودتر راحت شیم." ولی خودش سرش خیلی شلوغه. البته همکاری می کنه . مثلا اکثرا عکس ها رو ایشون برام میگیره!

Birsan پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 03:28 ب.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

همسرتون میخونن اینجا رو؟؟

آره خب! ولی کلا زیاد اهل نظر دادن نیست. البته این پست آخر رو نمی دونم دیده یا نه! کلا خدای شانسم! با هم سرسنگینیم و من اینبار تصمیم اکید گرفته بودم که هرگز، هرگز ، و هرگز من پیش قدم نشم برای رفع کدورت. ولی چی شد؟ آقا ساعت 2 اومده خونه با تب بالا و استخوان درد شدید. هیچی دیگه داشتم از قصه خفه می شدم وقتی حال نزارش رو دیدم. و اکنون در حال پرستاری و ناز و نوازشیم ، با بغض. نمی دونم چرا مریض شدن مردها اینقدر ادم رو خفه می کنه. الانم که دارم می نویسم به خاطر چهره مظلومش نزدیکه گریم بگیره. کاش مریض نشده بود و من یه حالگیری اساسی ازش می کردم. حیف!

تامای چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 01:00 ب.ظ http://tamay.blogfa.com/

اگه بالای سی سال باشید یکیتون
و بتونید یه ملک به اسم بچه بزنید
حتی با وجود بچه میتونید سرپرستی یه بچه رو قبول کنید
البته ناگفته نماند اینها همه معجزه حرفهای خورشیده که
درکمتر از24ساعت تونست من و قانع کنه

خدا به هممون کمک کنه!
حتی تو عکس هم این خورشید خانم با اینکه صورتش معلوم نبود ولی انرژی مثبت ازش حس می کردم.
همتون سالم و سلامت و خوشحال باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد