روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

تموم شد!

 سلام خدایا شکرت! مثل شیر جواب دادم! تو یه کامنتی بعد از امتحان آسکی آقای دکتر احمدی نوشتم که " دیگه تو این مقطع، امتحان شفاهی نباید ترس داشته باشه! ولی الان و از همین تریبون اعلام می کنم، امتحان مانند همان حیوان دراز گوش و دم دراز و مغز خراب است که سواری گرفتن ازش کار هر کسی نیست به خصوص اگه قند تو جیبت نباشه!

این آخرین امتحان بود . رفت تا دفاع از رساله!

شمام عین من هستید که بعد از امتحان دلتون مسافرت و تفریح بخواد؟

دلم یه مسافرت خوب می خواد ! از اینا که بریم لم بدیم تو یه کلبه کوهستانی قشنگ و چند روز فقط با ارامش به روز و شب شدن نگاه کنیم.

آقا من می خوام فقط خوش بگذرونم ! کیو باید بببینم! اصن من فردا می رم انصراف می دم، می شینم تو خونه دلمه می پزم و بافتنی می بافم، خط می نویسم و .. راستی به نظر خودم خوب پیشرفت کردم. شاید یکی از خط هام رو گذاشتم.

خدایا خودت خوب می دونی که من به این جمله چقدر واقفم!

فَلِلَّهِ العِزَّةُ جَمیعاً

هر چی دارم از تو دارم!

نظرات 5 + ارسال نظر
خودم پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 07:48 ب.ظ

شما دانشجوی چ رشته ای هستین؟؟؟؟؟؟؟؟

یک رشته سخت و کم به درد بخور و بسیار مردانه.

عاشق رشته ام بودم ها ! ولی آلان....!

Birsan پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 03:26 ب.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

خدا رو شکر پس امتحان بخیر گذشت

یه سکته کامل زدیم به سلامتی. احساس وحشتناکی بود. به خصوص که نفر آخر هم رفتم. ولی خدا رو شکر!
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

خورشید سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 03:29 ب.ظ http://khorshid92129.blogfa.com/

کلاه قرمزی نمیبینید؟
جیگره
به روزم

کلاه قرمزی؟؟؟؟؟
فکر کنم اینم مثل تبه نه؟ الان تب ، تبه کلاه قرمزیه؟ حرف های آقای دور و غیره؟
نه نمی بینم. آخه من تلویزیون می تونم ببینم؟
من گاهی فیلم می بینم و البته رمان می خونم.

خورشید دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 08:16 ب.ظ http://khorshid92129.blogfa.com/

کلا مزه امتحان به سفر بعد امتحانه

دلم یه مسافرت خوب می خواد ! از اینا که بریم لم بدیم تو یه کلبه کوهستانی قشنگ و چند روز فقط با ارامش به روز و شب شدن نگاه کنیم.
مشترکیم تو این جمله
اصلا امتحان جیگره جیگر

بلاخره، امتحان خره، یا جیگره؟؟
ولی انصافا مرحله سختی بود. ناپلئونی گذشتیم از این مرحله.
واقعا بعضی ها تو دنیا چقدر تاثیر گذارند، مثلا همین ناپلئون. اگه نهبود ما چه طوری مراحل سخت رو می گذروندیم؟

mehrab kamali دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.mehrabkamali.blogsky.com

salam
webloge ghasshangi darid
movafagh bashid

سلام ممنون نظر لطفتونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد