روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

خدایا کمک!

اخه چی بخونم؟ بخوان بپیچونن که من نمی تونم نپیچم که! استادن خو!  

خدایا منم مثل حضرت علی از چنگال این قریشیان نجات بده! حالا نمی خواد عنکبوت و اینا بفرستی ، فقط در همین حد که نوبت من که می شه یهو حوصله سوال کردن نداشته باشن! مرسی ! 

سوال هم اگه می پرسن حوصله گوش کردن نداشته باشن!  

دیگه این آخری اند پر روییه ولی می شه لطفا بقیه هم مثل من باشن تو جواب دادن، که من های لایت نشم یه وقت.مرسی خدا جونم. این نیمه شعبانی نا امیدم نکن. قول می دم فردا روزی که استاد شدم ، استرس الکی به بچه های مردم ندم. 

می گما ! حالا که داری اجابت می کنی می شه بالاترین نمره مصاحبه رو به من بدن؟  شرمنده! همون پاس شم بسه! 

 

توکلت علی الحی الذی لا یموت، بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر.

نظرات 1 + ارسال نظر
Birsan شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 03:45 ق.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

امتحان چی دارین؟ از قرار معلوم و از ظواهر پست مثل اینکه امتحان مصاحبه دکتری ست؟؟
ایشالا هر چی که هست موفق بشی. نگران نباش.چندتا نفس عمیق بکش،چندتا هم صلوات بفرست،برو استراحت کن.
خدا بزرگه.حتما موفق میشی دوستی

اون مرحله رو قبلا گذروندم که هر چی می کشم از دست خودمه! نونم نبود آبم نبود دکتری سی چم بود؟ البته " عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد". توکل بر خدای حی منان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد