روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

یاد ایام عاشقانه

این شعر. لطیف ترین شعر عاشقانه ای بود که من در عنفوان جوانی خواندم و در خاطر سپردم. روزگاری که همه دنیا برام عاشقانه بود. زمانی که همه فکر می کردند قراره پزشکی بخونم و منم مثل پسر عموم رتبه دو رقمی می یارم و می رم شهید بهشتی. روزهایی که یه نم بارون می تونست اشک به دیده من بیاره و یا مثل شراب مستم کنه، طوری که تو حیات فریاد خوشی سر بدم و با همه وجود آرزو کنم که کاش خدا از آسمون پایین می اومد و من بغلش می کردم و به خاطر همه اون حس های زیبا می بوسیدمش. حمید مصدق  و شعرش و اسمش .  

استادی که شعر های زیبای حمید مصدق رو برامون توی بارون می خوند . شب شعرهایی که نمی دونم چرا فقط ازشون شیشه بارون خورده ماشینی که می رفتیم یادم مونده. خدایا ! چقدر عشق تو زندگی به من چشوندی! ممنونم! 

 

در من غم بیهودگی ها می زند موج

در تو غروری از توان من فزون تر

در من نیازی می کشد پیوسته فریاد

در تو گریزی می گشاید هر زمان پَر

ای کاش در خاطر گل مهرت نمی رست

ای کاش در من آرزویت جان نمی یافت

ای کاش دست روز و شب با تار و پودش

از هر فریبی رشتة عمرم نمی بافت

اندیشة روز و شبم پیوسته این است

من بر تو بستم دل ؟

دریغ از دل که بستم

افسوس بر من ، گوهر خود را فشاندم

در پای بت هایی که باید می شکستم

ای خاطرات روزهای گرم و شیرین

دیگر مرا با خویشتن تنها گذارید

در این غروب سرد درد انگیز پائیز

با محنتی گنگ و غریبم واگذارید

اینک دریغا آروزی نقش بر آب

اینک نهال عاشقی بی برگ و بی بر

در من ، غم بیهودگی ها می زند موج

در تو غروری از توان من فزون تر


حمید مصدق

نظرات 4 + ارسال نظر
بی همتا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام...
اون شغر مصدق زیبا بود...
و اون خاطره..
بله من هم از این اشتباها زیاد داشتم...

سلام
روحش شاد!
واقعا؟؟ عذاب وجدانش زیاده! الان دوست داشتم اینجا بود و می بوشیدمش. قربونش برم اینقدر بدش می یاد!

Birsan شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 01:44 ق.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

ممنون،شعر خیلی قشنگی بود
ایشالا زندگیتون همیشه پر از عشق و محبت باشه

خواهش می کنم.
ممنون.
می شه دعا کنید امتحانم رو هم پاس شم. ممنون که زحمت می کشید. الان ساعت دوی نیمه شبه و از استرس خوابم نمی بره.

حمید . الف جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 10:13 ب.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com/

ممنون از شما دوست عزیز
امیدوارم در کنار همسرتون روز های خوشی رو تجربه کنین


منم براتون آرزوی تجربه قشنگ ترین ها رو دارم.

خورشید جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 08:43 ب.ظ http://khorshid92129.blogfa.com/

ممنون که سر زدی
سر فرصت حتما سطر به سطر نوشته هاتو میخونم

سلام خانم مردادی!
منم ممنونم.
می بینی ما چقد باحالیم. خانم های مردادی رو می گم ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد