روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

جریمه...

تا حالا سابقه داشته که از دست خودتون ناراحت بشید و خودخوری کنید؟ یه چزی بگید یا کاری احمقانه بکنید و همش خودتونو سرزنش کنید؟  

حس خیلی بدیه! آدم رو از خودش نا امید می کنه!  

تازگی ها یاد گرفتم ، تا از دست خودم به دلیلی شرمنده می شم و یا عصبانی! زیادکشش نمی دم! خیلی زود یه محاکمه برا خودم برگزار می کنم و قائله ختم به خیر می شه! حالا یا نتیجه این محکمه این می شه که حق داشتم و خیلی مقصر نبودم ، که در اینصورت قلم عفو بر جرایم خود می کشم و ضمن بخشیدن خودم سعی می کنم دیگه شرایط این سردرگمی کمتر پیش بیاد! ولی اگه محکوم بشم خودم رو جریمه می کنم! با خودم هم شوخی ندارم! اوایل به روش دکتر رجایی می گفتم که یه عبادت انجام بدم! بعد دیدم که نه! عبادت برای من حس پشیمونی نمی یاره! حالا جریمه ای که برا خودم می ذارم، محدود کردن خودمه!یعنی انجام دادن کاری که خیلی برام فان هست! مثلا تازگی ها وبلاگ نویسی و وبلاگ خونی خیلی در روز منو سرگرم می کنه و بین درس خوندن و کارهام دیقه به دیقه یه سر به نت می زنم! و واقعا حس خوبی به من میده! 

دیروز یکی از این محکمه ها داشتم و تصمیم گرفتم یک روز نه وبلاگ بخونم و نه بنویسم! (خدارو شکر! نزدیک بود بگم یه هفته) اصلنم خنده نداره! مهتاد نشدین که بدونین چطور آدم مثل مرغ سر کنده می شه! از دیروز ده بار اومدم بشینم پا نت، ولی به خودم گفتم: " تا تو باشی دیگه از این گندها نزنی!" و رد شدم! و نمی دونم باور می کنین یانه! اما واقعا باعث می شه بدون خودخوری از این به بعد بیشتر به نتیجه کارهام فکر کنم، چون دیگه مثل سابق براشون عزاداری نمی کنم و یا بیخیال از کنار اشتباهاتم رد نمی شم! لوس هم خودتونید اگه دارید تو دلتون اینو به من می گید! امروز فکر کنم 24 ساعت پر نشده بود که نشستم پا نت! اونم چون دیروز 14 ساعت درس خوندم به خودم فرجه دادم !

از این به بعدم برا اینکه دیگه دخترمون بی نتی نکشه، مواظب زبونش خواهد بود! 

نظراتی که در جهت تعریف از این کارم نباشن تایید نخواهند شد! فک نکنید کسی اینجا نظر نمی ذاره ها! نه!

نظرات 2 + ارسال نظر
Birsan دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 07:06 ب.ظ http://birsan-21.blogfa.com/

منم دقیقا خودمو اینطوری جریمه میکنم.البته راههای زیادی رو امتحان کردم ولی برای منه معتاد به اینترنت بهترین جریمه و تنبیه فقط همینه!

از نوشته هاتون لذت بردم.خیلی قشنگ مینویسین.موفق باشین

شما لطف دارید!
من بیچاره یه زمانی از شوهرم هم کمک خواستم. یه روز سیم رابط مودم رو برد شرکت با خودش و گفت درسات رو بخون تا عصر ، بعد که اومدم برات وصلش می کنم. فکر می کنید چی شد؟ هیچی؟ تا ساعت 9 دووم اوردم و بعد تا ساعت 12 رفتم کتابخونه کنار خونمون ، و با اجاز تون وبگردی کردم. عصر همسرم با یه حالی که انگار صبح تا حالا درد کشیدم ، گفت" دیدی خیلی هم سخت نیست!" و ما با نیش باز خودمان را لو دادیم. بعله !!!!

ravi پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.takstarblog.blogfa.com/

سلام امروز خیلی اتفاقی از وبلاگ دکتر احمدی وارد وبتون شدم خیلی خوب می نویسین ولی کامنت ندارین تعجب کردم و دیدم حیفه نگم بهتون که چه قلمی دارین

خوبه که خودتونو جریمه می کنین و پابندشم می مونین !!!من شخصا که فقط همون خودخوری می کنم و ولاغیر

سلام دوست خوب
وبتو رو دیدم. بندر عباس؟؟؟ دوران کارشناسی یه دوست ماه بندری داشتم! عاشق خلخالی بودم که تو خوابگاه می بست.
علت نداشتن کامنت: احساس می کنم اکثر بازدید کننده ها شیرازی بودن.
ممنون از کامنتت . لطف داری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد