روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود
روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

روز مرگی های یک مامان دانشجو، شایدم ...

می نویسم تا فراموشم نشود

سلام 

امروز همون راننده تاکسی باحال رو تو پارک لاله دیدم! داشت بدمینتون بازی می کرد. مشعوف شدیم. 

بلاخره اون لامپ های کذایی نصب شدند. اینم عکسش.  

http://s5.picofile.com/file/8122869192/IMAG0128.jpg  

http://s5.picofile.com/file/8123123484/IMAG0129.jpg

واقعا خسته نباشن! کار بدون دوباره کاری براشون معنی نداره! 

می خوام سبزیجات بکارم. خیار و گوجه. هر وقت کاشتم عکسشون رو میذارم. 

دیروز پسرم می پرسه: مامان .. ناره؟ 

 گفتم : جان؟  

گفت : ناره؟ مثلا می گیم " ناره می ره! "  

گفتم: عزیزم "داره می ره" باید بنویسی "داره" .  

می گه :پس چرا ما می گیم " ناره" ولی می نویسیم "داره" .  

گفتم : عزیزم فقط تو ! تو دنیا اینطوری حرف می زنی! 

کچل شدم از دست این پسر! هر طور راحته حرف می زنه! "ناره" به جای "داره " ، "ممی خوام" به جای "نمی خوام". 

دیکته دیروز پسر: پیغنبر، همیش، مصومه، نسوال، .. والخ.

  

نظرات 4 + ارسال نظر
بی همتا سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام خدا حفظش کنه.......

ممنون عزیزم

بی همتا یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام معلومه پسملتون خعلی نازه

ناااااز! الان از مدرسه اش میام! نمی دونم چرا بچه ما هم داره گودزیلا می شه!
خودمون خیلی خوبیم بوخودا!

بی همتا یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام مهربووون من چون اصالتا کورد هستم و این اسم پسراست و معنیشم مییشه "امید"...
بخاطر همین گفتم شاید اسم پسرتون باشه.....

بی همتا یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام ببخشید خواستم بدونم اسم خودتون " هیوا " است یا پسرتون ؟ ؟ ؟
tabasom - ziba. Blogfa. come

سلام هیوا اسمی که دوسش دارم. تو دنیای مجازی اسمم هیواست. استتار کردم
ممنون که سر زدی! امیدوارم بازم ببینمت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد